• You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Maulana Muhammad Ishaq Faisalabadi contact details

Posted 02 January 2012 - 02:23 PM (#1) User is offline   ali_naqvi 

• New Moon
  • Pip
  • Group: Members

Respected readers,

I have been in contact with one of the bravest and most knowledge able scholars of Pakistan Maulana Muhammad Ishaq Sahab.Maulana is very old,and he lives in Faisalabad.

He is an ocean of knowledge.The strangest thing is his unbelieveable memory and his passion even at this age for munazra and debates.

You call him and ask him any question,and he will immediately inform you in so much depth about that issue that you will certainly be shocked that some one so old can have such memory.Although he is famous as ahle hadith,however he is almost free from sectarian biases and he has practically gained knowledge from all existing sects.

He is a great lover of Ahlul Bayt,and he openly talks about the attrocities done against ahlul bayt.

I have been asking him questions of all sorts,and never ever this great scholar ever gave any 50 50 answer.he always speaks what in his view is truth,and he openly speaks truth(As he thinks).

His phone number is 0092-041-8767719

and on Thursday and Friday he is in mosque 0092-041-8541881

To get his cds one person who has the collection is some one called Mr.Hamza 03006263384.

Maulana Ishaq is not reluctant to debate on the most controversial and sectarian issues and he has given open challange to all the scholars all over the world to do munazrah debate with him with dallail on any topic they like.
He is even ready to do munazrah debates with top scholars of all sects and he claims that he can prove that most of the sectarian conflicts will be resolved,because he will show the scholars that traditions and rivayaat which are quoted by sectarian scholars of all sects are very weak traditions and maulana claims that he will prove from the books of rijaal of every sects that their traditions that they quote against other sects are very weak.Please contact maulana ishaq and also send his message of munazra to all leading scholars of the world.

country code

Posted 02 January 2012 - 04:36 PM (#2) User is offline   Mudassar-Rana 

• Full Moon
  • PipPipPipPipPip

Yes br. he is indeed a great man - and many of his speeches have been uploaded on this forum.

further proof that our worship is truth and only truth.
my brothers are those who will believe in me, without having seen me.” [Ahmad, Musnad]

Jaag Muslmaan Jaag Muslmaan ... kitna naacho gai ghairon ki dhun par?Jis ummat mein rab ne sher paida kiye aaj wohi gheedar ka libaas apna muqaddar samjh bethi

Posted 02 January 2012 - 07:16 PM (#3) User is offline   Fatema-the-resplendent 

• Waxing Gibbous
  • Group: Moderators

Brave man, very few religious heads have the courage to speak the truth. Many people have recognised how outspoken he is and has gained much respect by all sects.
...And my mercy embraces all things.

(Surah al araf, Quran)

Posted 03 January 2012 - 12:31 AM (#4) User is offline   Abdul09 

• First Quarter
  • PipPipPip

Asalaam Alai Kum

I took the liberty to look up Maullana Ishaq Sahib on youtube.
I came across this clip which is very confusing to me by Maullana Sahib..
Is Maullana Sahib agreeing with Shia Ravis or isn't he?
The title over the caption was annoying so please beware.
I'm sorry if anyone is offended by this clip.

Wasalaam Alai Kum.

Posted 03 January 2012 - 12:51 AM (#5) User is offline   Mudassar-Rana 

• Full Moon
  • PipPipPipPipPip

The whole lecture is there bro - typical of some fanboys they will do an editing job to win a debate!

'I never once argued with anyone hoping to win the debate; rather I always wished that the truth would come from his side.'~Imam Shafi~

my brothers are those who will believe in me, without having seen me.” [Ahmad, Musnad]

Jaag Muslmaan Jaag Muslmaan ... kitna naacho gai ghairon ki dhun par?Jis ummat mein rab ne sher paida kiye aaj wohi gheedar ka libaas apna muqaddar samjh bethi

Posted 16 February 2012 - 04:37 AM (#6) User is offline   ali_naqvi 

• New Moon
  • Pip

MUFTI ISHAQ GHAIR MUQALLAD KA DUNIA BHAR KE TAMAM ULEMA KO CHALLENGE.

Mufti Ishaq Ghair Muqallad ne kaha hai ke jo Ulema e karram jis mazmoon pe chahen jab chahen unse ilmi dalail ki roishni mein munazra kar sakte hain.

Mazeed unhon ne kaha k Quran aur Karbala Conference mein unhon(Mufti Ishaq) ne jo kuch kaha who apnay moqif pe sakhti se qaim hain.Mazeed unhon ne kaha ke unhon ne jo kuch kaha tha who sahih aur mustanad riwayaat ki roshni mein kaha tha.

Unhon ne dunia bhar ke tamam ulema e karram ko challenge dia hai ke who unse munazra kar len aur unki aik baat ko bhee jhoota yabesanad ya kamzor sabit karrden.

Nasibiat,yazidiat aur fitna e takfeer ke khilaaf molvi mufti ishaq sahib ne aur bhee ziada shiddat se jihad ka Azam zahir kia hai.

Mufti sahib ne kaha hai ke jo shakhs chahay mujhse jo chahay ilmi sawwqal puch sakta hai.

Ulema karam ki khidmat mein maulana ne pegham dia hai ke who unpe khul ke aiterazat karren,unki baton pe jarrah karren,shak karren.Lekin bajayey burra kehne lanat karne ke unse direct ilmi munazra kar len.

Munazra ke lyey.

Ghar ka telephone number 041-8767719.(Subh 930 se sham maghrib tak)
Jummerat ki subah Maulana masjid chale jate hain aur Jumma namaz tak masjid mein rehte hain.

Masjid ka phone number hai 041-8541881

Jamia Masjid Kareemia RAHMAN jewelers wali street sattiana road Faisalabad.

Sunday ko maulana Fatawa online mein live sawwalat ke jawwabat dete hain aur yeh program record hoke baad mein internet pe bhee ajata hai.Iska Number toll free hai yani kisi bhi PTCL number se Sunday itwar asar ke waqt se leke maghrib tak fatawa online mein bhee rabta mumkin hai. Phone number hai 0800-11-777

Maulana ne kaha hai ke unke ikhteyaar mein hai hee nahin ke who maslihat pasandi se kaam len ya jaan bujh ke haq ko chupain aur unhon ne mazeed ailan kia ke who aur ziada khul k sach awwam ke samne pesh karrenge.Maulana ne kaha ke unko na to kisi nasibi ka khof hai na kisi yazeedi ka na kisi takfeeri ka.
Mauana ne mazeed kaha ke Jayyad Ulema e Karram jantay hain ke mufti Ishaq bilkul sach bol raha hai ,lekin who apni majboorion ki wajjah se khof zadda hoke chup hain.Lekin maulana ne kaha ke agar kissi ke paas waqai mere khilaf kuch hai,ya meri aik daleel ka bhee jawwab hai to himmat kare aur mera munazra ka challenge qabool karre.Ghar beth ke galian dene aur lanatain bhejne se kaam na bannay ga.Himmat hai aur agar waqai Alim hain to tashrif layen mujhse munazra karren.

Posted 16 February 2012 - 04:38 AM (#7) User is offline   ali_naqvi 

• New Moon
  • Pip

Mufti ghair muqallad maulana Ishaq ne Quran aur Karbala conference mein apnay khitab pe aiterazat ka jawwab mukhtasir dia hai.Mazeed unhon ne kaha ke tafseeli jawwab lene ke lyey Ulema e karram mulaqat Karen.Mukammal fatawa online sessions dekhne ke lyey

www.youtube.com/alharmain

Sirf Quran aur Karbala conference wale khitab pe aiterazat ka mukhtasir jawwab dekhne ke lyey yeh nichay wala link check kar sakte hain.

Mazeed yeh ke 2 top Ulema e karram ne mufti Ishaq ghair Muqallad ke mutalliq bohat sakht taqareer ki theen.Video links nichay diye hain.Mufti Ishaq jald in ilzamat ka bhee ilmi ba daleel jawwab denge.

Lekin unhon ne phir Ulema karram se ilteja ki hai ke woh unke pas tashrif layen aur unki aik bhee dalleel ko kamzor sabit karden to woh foran unki baat ko darust tasleem kar ke apnay moqif se ruju ka ailan kardenge,lekin dallail se baat karma hogi,aur jo baat hogi uske mazbut sabut dena honge,sirf emotional black mailing jaisay rivayati munazron mein hoti hai us tarrah se kaam na challay ga.

Share this topic:

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Enter your sign in name and password

Sign in options
  Or sign in with these services